Några frågor så att ni lär känna mig bättre


  1. Hur gammal är du?
    svar: 16 år
  2. Har du några syskon?
    svar : ja 2, Linn och Joel.
  3. Vad gör du på fritiden?
    svar: Spenderar den för det mesta med mina underbara vänner. Sen tränar jag ibland också med Felicia på Sats.
  4. Hur många pojkvänner har du haft?
    Svar: Oj…2 tror jag.
  5. Har du någon pojkvän nu?
    Svar: Nej, men ett på G
  6. Är du kär i någon?
    Svar: Inte kär men jag gillar någon väldigt mycket.
  7. Vilken skola går du i?
    Svar: Jag går i Ess- gymnasiet.
  8. Vad tänker du på nu?
    Svar: att jag vill att Alice ska komma hem från Las vegas.
  9. När var du senast utomlands?
    Svar: 4 dagar sen…I mitt fina paradis Spanien.
  10. Vad skulle du säga att ditt självfortroende ligger på mellan 1-10?
    Svar: En stark 8!
  11. Vem pussade du senast?
    Svar: Hehe….No comments!
  12. Vart skulle du vilja bo i framtiden?
    Svar: I italien. Eller Spanien. Grekland?
  13. Husdjur?
    Svar: Nej som tur är. Men har haft allt mellan himmel och jord!
  14. Vad är din favorit outfit när du går ut?
    Svar: Har ingen direkt favorit outfit men min fodraltröja från Gina tricot med strumpbyxor och klackskor.
  15. Festar du ofta?
    Svar: så ofta jag kan!

Lämna en kommentar