Jag har blivit sjuk


Mm, så är fallet. Jag gick till skolan idag och ångrade det stort. Vi hade friluftsdag och jag hade nog inte gjort det smartaste klädvalet. Hade strumpbyxor på mig. Men iallafall. När jag gick och la mig igår natt så snurrade det i huvudet. Men jag gjorde inte en stor sak utav det. Men när jag vaknade imorse så snurrade det ännumer och jag fick verkligen tvinga mig upp ur sängen. Vid 12 åkte jag hem. Jag kallsvettades och såg sen att jag hade 38 graders feber. Jag fattar inte hur jag orkade åka tunnelbana eller stå upp. Så jag gick och la mig och sov i 2 timmar. nr jag vaknade så tänkte jag att det kanske är smart att ta ett bad. Så¨jag gjorde det för att värma upp mig lite. Jag frös väldigt mycket. När jag sedan ställer mig upp så snurrar det till i huvudet och jag får blodtrycksfall. Som tur var kom mamma hem i rättan tid. Mamma hade köpt huvudvärkstablett och nu mår jag bättre. Även om jag vet att det är värktabbletten som talar. Nu ska jag och mamma kolla på en film. Finns det någor bättre än en snäll mamma när man är sjuk?
Bild 046

Puss/sarah

Lämna en kommentar