Sunny sunday


Hej allhopa. Sen uppdaering idag också men skyll på den strålande solen och inte på mig, Fast jag inte är helfrisk kan man ju inte låta bli att gå ut i solen och sätta sig en stund ellerhur?
Jag gick hem till Felicia vid halv 11 tiden. Vi solade till halv 1 och jag fick rejäla bikinilinjer på dem 2 timmarna. Imorgon ska det vara lika fint väder men på tisdag ska det regna. vid 1 gick vi upp till centrum. Där började jag må dåligt. Eller jag hade känt på mig hela dagen att det inte var något som stämde. Fick blodtrycksfall och spydde. Igen!
Jag som trodde att jag var hel frsk. Men som förra gången mådde jag bättre efter ett tag. Det var ju mors dag idag så jag köpte blommor till henne. Efter det träffade jag Alice. Jag köpte en fin söt kjol som visas på bilden nedan. Nu är jag hemma igen. Sitter och tar det lugnt framför tv:n som det inte går NÅGOT bra på. Parlamentet slutde förra veckan så vi får se om det blir en film istället.
Bilder från idag.
Bild 058

Bild 060
Bild 063

Ursäkta min2:a flummiga bild. Puss/ sarah

Lämna en kommentar