Rubrik..


Hej bloggen. Klippte mig idag. Fan vilken idiot till frisörska. Hon drog och drog och jag började nästan grina. Tillslut så sa jag åt henne att jag är håröm och då sa hon att det borde jag sagt i början. Jag sa, men ursäkta mig. Det spelar ingen roll, vilken människa som helst hade tyckt att du är för hårdhänt. Aldrig mer drop in. Rekommenderar inte Studio 55. Fy fan!
Annars idag har jag hämtat ut ett anti skall halsband till milo som jag nu efteråt fick höra inre fungerar men jag ser redan framsteg så tänker ha den ett tag iallafall. Sen var jag på soforpets. Där köpte jag nytt foder som jag hört ska vara jätte bra. Brit Care heter det. Milo älskar det. Sen blev det lite annat som nytt balsam och en skarf till honom som täcker den fula dosan. Han ser skit tuff ut nu!
Sen har jag också ringt ett argt samtal till västerorts djursjukhus. Min kompis Alice hund var där igår då hennes hund fått in en pinne i tassen. Hon var tvungen att operera honom och sen var allt klart. Idag när hon ska lägga om såret så sitter pinnen kvar?? Vilket inkompetent arsle gör en operation och missar pinnen?
Då vet ni det iallafall. Operera inte er hund där!

image

Så där sitter dosan iallafall. Den är på tok för stor och ivägen.

image

Hans coola skarf. Milo vägrade kolla in i kameran. Testade med allt haha. Nu ska jag äta sen blir det mys med pojkvännen. Håller er uppdaterade om Barkstop fungerar eller ej! 
Puss

Lämna en kommentar