Måndag


Blir en sen uppdatering idag. Har haft fullt upp. Vaknade vid tolv idag. Rätt surt. Men jag somnade med öronproppar så jag vaknade inte när alarmet ringde. Typiskt. Gick upp och åt lunch sen åkte jag in till Vällingby där jag mötte mamma och Linn.
Linn skulle köpa glasögon. Efter det shoppade vi. Hittade 3 fina klänningar men inget jag kan ha imorgon. Men jag köpte strumpbyxor och lösögonfransar.
Efter det mötte vi upp pappa. Gick och handlade mat och sen gick vi hem. Bär där till tio. Sen åkte jag hem.
Träffade Charlotte och Sepehr för en kvälls promenad.

Nu har jag precis duschat. Är mega taggad inför imorgon. Planerna är att jag och tjejerna ska hem till Arvid, en gammal klasskompis och John ska med. Så himla kul.
Vi hörs imorgon kväll.

20131231-021539.jpg
Puss

Lämna en kommentar