Ett tråkigt inlägg utan bilder


Hej bloggen.
Jag tror att uppdateringen kommer bli rätt dålig här eftersom min mobil är inne på lagning i ungefär tre veckor. Känns som att det borde gå fortare än så men har aldrig tur med sånt. Visst, jag har en kamera på lånemobilen men den är verkligen inte bra!
Folk kanske tycker jag är bortskämd för att jag gnäller över att jag måste använda en samsung S4 i någtra veckor och vet ni, det tycker jag med. Att jag är bortskämd alltså, men jag hatar verkligen samsung. Den här mobilen är så himla seg dessutom.

Iallafall, jag mår super. Jag känner bara att livet rullar på sådär som det ska göra. Jobb rullar på, mina vänner är helt underbara, familjen är helt underbar. Det enda som fattas egentligen är kärleken men vad fan gör det. Jag trivs så bra som singel ändå så om det inte kommer på närmaste tiden så spelar det ingen roll.

Idag är dag två på LCHF. Jag har ju ett fusk, jag äter kromtabletter som gör att jag blir mätt mycket längre. Mina är från Allevo och heter Weight Loss om ni skulle vara intresserade. Jag köpte mina på LIfe. Till frukost åt jag Bacon med ägg, lunch åt jag bönpasta med bacon och basilikatomat creame fraiche. Till middag åt jag lax i citronsås med massa saltad broccoli. Jag var en sån där unge som HATADE broccoli. Det var verkligen det absolut värsta jag visste. Nu älskar jag det. Skulle kunna äta en stor skål med broccoli endast till middag.

Dagen har sett ut som så att jag vaknade förkyld men ignorerade den. Gjorde mig i ordning och åkte iväg till jobbet, jobbade i några timmar sen promenerade jag till Vällingby där jag mötte upp pappa och körde hårt på gymmet i två timmar. Kunde tagit i mer men som sagt är jag förkyld. Imorgon ska jag dit igen, då är det fokus på ben.

Imorgon är jag helt ledig. Ska bli så skönt att i princip göra vad fan jag vill. Nu ska jag tända ljus och göra kväll.

Puss och kram.

Lämna en kommentar